windows mobile a sync

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Neděle Srpen 26 12:43:50 CEST 2007

Hezky den, ja mam hracku s WM5 a podpora je bidna.

dejfson píše v So 25. 08. 2007 v 14:42 +0200:
> Zdravim,
> mam novou hracku s windows mobile 6 a chtel jsem se zeptat jestli by mi
> nekdo nerekl co je potreba na rozjeti synchronizace
> mezi linuxem a tim pda. hledal jsem neco, vysledek nulovy

SynCE jeste poradne nepodporuje WM5... podpora WM2003 je pry dobra.
Ale jedina cesta asi povede prave pres SynCE...

Nebo me napada jeste jestli existuje neco na propojeni pres Bluetooth?

K synchronizaci jako takove - snad MultiSync, OpenSync, funambol.

Ale prakticky jsem to nejak moc nezkousel, nedarilo se mi to, tak jsem s
tim prestal. Takovy hacker zase nejsem.

Pokud na neco zajimaveho prijdete, dejte vedet :-)

M.