Nevyžádaný tisk Printer Test Page po startu systému

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Srpen 26 18:31:54 CEST 2007

Ing. Karel Babka napsal(a):
> Slávek Banko napsal(a):
>
>  >> instaloval jsem do LAN printserver, konkrétně Edimax PS-3205U. Systém s FC7 po startu zasílá na připojenou tiskárnu (HPLJ4L)
>  >> PRINTER TEST PAGE. Tato tiskárna byla k zmíněnému systému  - před zapojením printserveru - připojena lokálně; nic podobného se
>  >> nedělo. Další systémy v LAN, mající tiskárnu na printserveru instalovánu jsou firewall s FC6, WinXP a W2k, (z toho fw a W2k ji
>  >> mají jako výchozí) a nic podobného se neděje.

> [...]

Koukněte zda ta stránka nezůstala v frontě po testu a tím pádem ji
server vždy po startu pošle a z nějakého důvodu neodstraní.

Mě toto dělala nějaká verze cupsu v FC (verzi už nevím) že nemazala
soubor v frontě a ani ho neoznačila jako vytištěný a tak to blblo.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

I myšlení občas škodí zdraví.
		-- Aristoteles