Vypis cputime pomoci ps

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Srpen 27 15:32:32 CEST 2007

Martin Mokry napsal:

> Pomoze bezpomlckovy parameter "S", takze "ps axS" by mal zobrazovat
spravne info

Diky za odpoved ale bohuzel to neni pravda - vypis vraci opet 0 a ani popis
nerika, ze by se mely sumarizovat cputime od vlastnich zivych threadu ale
jen od jiz mrtvych potomku. Coz je ale nekdy velmi uzitecna informace.

M. Vancl