SD karta

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Srpen 27 17:57:01 CEST 2007

On Mon, Aug 27, 2007 at 12:07:15PM +0200, Pavel Just wrote:
> Zdravím
>
>    Mám notebook s SD slotem. Vložil jsem SD kartu, dmesg hlásí:
> tifm_7xx1: sd card detected in socket 3.
> Moduly tifm_7xx1 a tifm_core jsou natažené. Jádro je verze 2.6.17-13,
> distribuce Mandriva 2007.1
> Jak se na tu kartu dostanu ? Případně přes jaký device ?  Stačí mi
> stáhnout image.

Ahoj,

rozhodne nejnovejsi kernel. Jeste nezli Alex Dubov udelal tifm_*,
zkousel jsem si napsat ovladac vlastni a tifm_* jsem pak hodne sledoval
a procital i zdrojaky. S novym kernelem 2.6.22 funguje a problemy by uz
nemely byt od 2.6.20.

Zarizeni se mi mountuje samo. Po zastrceni se dynamicky vytvori
/dev/mmc/

-- Dalibor Straka