elousb ovladac pro kernel 2.6.12 a gcc 3.4

Lukas Vana fabian na fabian.cz
Úterý Srpen 28 10:13:35 CEST 2007

Dobry den,

mam ovladac dotykove obrazovky elousb, ktery jsem stahnul od vyrobce
(http://www.elotouch.com/Support/Downloads/dnld.asp). Je urcen pro
Ubuntu 5.10 s kernelem 2.6.12. Na nem jsem ho rozbehal a dotykova
obrazovka fungovala. Ted mam ale HW, kde mam pouze 1GB flash disk, na
ktery se mi to ubuntu nevejde. Proto jsem zvolil debian, kde si presne
muzu vybrat, co chci instalovat.
Ovladac elousb tu vsak nefunguje:

# modprobe elousb
elousb: disagrees about version of symbol struct_module
FATAL: Error inserting elousb (elousb.ko): Invalid module format

Kdyz jsem si vypsal modinfo elousb, tak radka s vermagic hlasi:
vermagic: 2.6.12-9-386 386 gcc-3.4

Debian Etch ma jadro 2.6.18 zkompilovane pod gcc4.1. Takze jsem se
pustil do kompilace vlastniho kernelu, coz se podarilo. Nyni mam kernel
2.6.12 zkompilovany pod gcc3.4. Kdyz ale dam modinfo u libovolneho