Pristup na internet pres GPRS+UMTS O2

Ludek Bartek bar na fi.muni.cz
Středa Srpen 29 14:37:36 CEST 2007

Zdravim Vas,
konkretni posloupnost AT prikazu pro pripojeni pres GPRS zalezi na
konkretnim mobilu. Pokud se nejedna o opravdovou novinku, vetsinou se da
najit pres Google.

Pro SE K610i je dial script napriklad:
''
ATZ
OK
#nasledujici radek zavisi na telefonu, pripadne nemusi byt vubec.
ATE1
OK
AT +CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0"
OK-AT-OK ATDT*99***1#
CONNECT \d\c

a v peers je:
debug
noauth
lcp-echo-failure 0
lcp-echo-interval 0
connect "/usr/bin/chat -v -f /etc/chatscript/<jmeno-skriptu>" /dev/rfcomm0
115200
crtscts
defaultroute
local
noipdefault
nobsdcomp
nodeflate
noccp
noipx
novj
novjccomp
kdebug 2
ktune
logfile /var/log/<neco>
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
usepeerdns

Jinak pokud mate telefon s UMTS a jste v dosahu UMTS signalu, tak se
automaticky pouziva misto GPRS pristup pres UMTS.

Ludek Bartek