Problém s tiskem ve firefoxu (F7)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Srpen 29 13:48:50 CEST 2007

Dobrý den

Mám čerstvě nainstalovanou F7 (pracuji s fedorou denně již pár let, teď
jsem koukal, že jsem s FC3 kolem nahradil RH7.3 :-). Mohu tedy
porovnávat a přes viditelný pokrok jsou některé věci stále nedotažené.

Nemáte někdo zkušenosti s tiskem? Narazil jsem na problém s tiskem
následující stránky v firefoxu:

http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:fc6ripovani

na mnoha místech jsou místo písmen pouze prázdná místa. Toto se mi stává
u hodně stránek, ale ne u všech. Nevíte čím to je? Je to problém těch
stránek, gnome-printu nebo cups?

Pro zvídavé vystavím pár výstupů (postscript) na ftp.

toto je výše zmíněný problém:
ftp://ftp.tmapy.cz/pub/linux/print-output/firefox-wiki.fedora.cz.ps

toto je jiný problém:
ftp://ftp.tmapy.cz/pub/linux/print-output/firefox-www.formule.cz.ps

toto je naopak v pořádku:
ftp://ftp.tmapy.cz/pub/linux/print-output/firefox-formule1.auto.cz.ps

Dostanete stejné výstupy nebo je to pouze problém v mém nastavení?
Je to nějak řešitelné, nebo se musím smířit s tím, že nic nevytisknu
(v FC6 to bylo to samé)?

Různé problémy mívám s tiskem PDF pomocí evince, např. duplex, více
stran na stránku apod. (acroread to vytiskne OK).

Pavel