Nevyžádaný tisk Printer Test Page po startu systému

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Srpen 31 09:58:23 CEST 2007

Ing. Karel Babka napsal(a):

> To jsem zkoušel; vyprázdnil jsem frontu (lprm.cups) a po restartu stanice se tiskla Printer Test Page. Zajímavé je, že když byla
> tiskárna připojena lokálně, nic takového se nedělo. Nějak to musí souviset, i když přímo ten Edimax to nedělá (restart ostaních OS
> je OK)

Jak jste tu frontu vyprazdňoval? Pokud příkazy přes rozhraní cupsu tak
to mě nefungovalo prostě vždy zůstal fyzicky ten soubor ve frontě a po
restartu PC se tiskl.

Tiskárnu jsem měl připojenou přes EDIMAX BR6104KP pak jsem se taky
naštval a připojil ji na PC abych mohl sledovat stav ingoustu.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Dbejme, aby nám stáří neudělalo vrásky také na duši, když je dělá
na tváři.
		-- Montaigne