Nevyžádaný tisk Printer Test Page po startu systému - SOLVED

Ing. Karel Babka dekls na dekls.cz
Pátek Srpen 31 15:16:41 CEST 2007

Když jsem zadával síťovou tiskárnu (via system-config-printer), vytvořil jsem dvě; jednu s URI lpd:// a druhou s URI ipp:// a
zkoušel tisknout Printer-test-page. Tiskly obě. Tak jsem jednu nastavil jako výchozí a nechal je tam obě. Té druhé však zůstala ve
frontě nevytištěná jedna testovací stránka, jelikož jsem tiskárnu krmil šmíráky ručně, po jednom. A s touhle situací si CUPS
neporadil. Po každém startu služby zřejmě zjistil, že u jedné z definovaných tiskáren něco visí ve frontě, poslal to do tisku, ale
z fronty to _nevyhodil_. Příkazy lprm.cups a lpq.cups zřejmě operují jen nad frontou defaultní tiskárny. "Zapomenutý" tisk jsem
objevil až ve správě tisku v KDE.
--
Ing. Karel Babka                +420 373 73 03 40
fa Dekl&syn                     +420 606 26 87 46

!DSPAM:46d8147627948896411899!