Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Prosinec 3 09:51:22 CET 2007

> Nechci se vnucovat, ale fakt si myslím, že ten rpm.pbone.net by byl
> jednodušší.

Rozhodne se nevnucujete ;-),
Uz podruhe se mi nepodarilo stahnout 4,2Gb , tak mozna nakonec rada
vyuziju rpm.pbone.
Na druhou stranu Suse ma konfiguraky od php a apache tak divne roztahane
a upravene (asi kvuli yastu),
ze se prekladem jinych zdrojaku dostanu urcite do dalsich problemu.

Ale tim, ze clovek nejde vyslapanou nejjednodussi cestou se taky hodne
nauci.

Napr.
Nainstalovala jsem *src.rpm, ukalo se, ze tento src nechci, zadala jsem
rpm -e *.src,
a hle: balíček * není nainstalován. (zkousela jsem to ruzne, mnohokrat,
ubirala ruzne casti nazvu).
Znamena to tedy, ze  *.src se nezapisuje v suse do  databaze
nainstalovanych balicku?

--Katerina