Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pondělí Prosinec 3 14:19:09 CET 2007

On Mon, 03 Dec 2007 09:51:22 +0100, Katerina Bubenickova scripst:
> Na druhou stranu Suse ma konfiguraky od php a apache tak divne roztahane
> a upravene (asi kvuli yastu),
> ze se prekladem jinych zdrojaku dostanu urcite do dalsich problemu.

Já jsem měl pocit, že jsem podával URL na zdrojový balíček přímo pro Vámi
udávanou verzi SuSE (ve kterých se moc nevyznám, takže se mohu mýlit).
Rozhdoně je tam možné nastavit dost přesně jakou verzi a čeho chcete.

Matěj

--
The content of this message is licensed under a Creative Commons
Attribution 3.0 License, Some Rights Reserved.