Distribuce pro starší počítače ve firemním prostředí

Ludek Bartek bar na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 4 15:54:15 CET 2007

Myslim si, ze na tento stroj by mela jit nainstalovat libovolna soucasna
distribuce, akorat si clovek musi odpusit (K/G)DE a spokojit se s
rozumnym WM. Samozrejme odladit spoustene sluzby. Jinak hodne
Lightweight distro je taky Slackware. A nebo pokud netrvate na Linuxu,
by tam melo rozumne behat napr. FreeBSD/PC-BSD.

Ludek Bartek