Distribuce pro starší počítače ve firemním prostředí

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 4 17:06:45 CET 2007

Ahoj,

On Tue, Dec 04, 2007 at 03:10:33PM +0100, Martin Kraus wrote:

> no debian pri zakladni instalaci ma pres 300MB, ale da se to orezat. kdyz se

zakladni instalace debianu stable tj. bez pridanych baliku ma zcela
jiste pod 150MB. Pouzivam nekde jako image pro zmenu hesla s X+glinks a ma to
173MB. Docela se mi zamlouva zminene fluxubuntu, vypada pekne a netucne
http://wiki.fluxbuntu.org/index.php?title=Image:Fluxbuntu-7.10-screenshot5.png

-- Dalibor Straka