Distribuce pro starší počítače ve firemním prostředí

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Středa Prosinec 5 07:46:59 CET 2007

> My bezime na strojoch podobnej konfiguracie (male desktopy Compaq SFF)
> celu firmu uz skoro 4 roky, a to s plnym komfortom, ziadne osekavanie
> balikov alebo stare distribucie, ale plny vykon modernej masiny na tomto
> starom zeleze.... Staci jeden silnejsi stroj ktory bude terminalovy
> server, u nas je to 2.8 GHz, 2GB RAM, bezi na nom aktualne Kubuntu... a
> tie stare stroje sluzia ako terminalovi klienti, cez XDMCP. Na beznej

Hm ... těch pecek bude 80 po celé republice ...

Navíc jejich hlavní provoz bude ssh terminál do ERP, občas tisk na
"lokální" síťovou tiskárnu, příjem mailu a používání web aplikací.

Nechce se mi upgradovat linky do všech poboček, to stojí peníze.

Terminal server jsme zvazovali, ale radsi půjdeme lokální stanice .
> LANke s 10 klientskymi strojmi absolutne nepoznat zatazenie, ide to
> uuuplne uspokojivo. Paci sa mi na tom ze staci aktualizovat a drzat v
> dobrej kondicii iba ten jeden server, pretoze vsetci klienti vlastne
> robia na nom... Na nakladoch na licencie, hardware aj administraciu sme
> oproti Windows usetrili niekolko stotisic a ide to porovnatelne (aj
> Linux aj Windows maju svoje plus aj minus)..

no ja ... ty lidi doteď dělali na znakovém terminálu (mistr u výrobní
linky toho moc nepotřebuje) ...
pro ně to bude "komfort" a navíc budou moct na intranet ...

--

   Petr Klíma

   e-mail:  qaxi na seznam.cz