Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Prosinec 5 15:12:31 CET 2007

Katerina Bubenickova wrote:

> Google mi rekl, ze to je znamy bug pri prekladu, reseni jsem jeste nenasla.

Je tu jedno, abych tak rekl, veprove reseni: Pokud VITE, ze mate vse
potrebne, muzete ten test v configure zmenit tak, aby vzdy skoncil
uspechem. Typicky se jedna o nalezeni nejake if podminky, pripadne v
nekterych pripadech se da parametrem vysvetlit configure, ze tu danou
vec MATE, i kdyz si mysli, ze nemate...

Petr
--
Petr Klíma