Samba v Centos5 po updatu padá

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Středa Prosinec 5 16:24:23 CET 2007

Wed, Dec 05, 2007 at 03:49:03PM +0100, Petr Špatka napsal(a):
> používám Centos 5. Po updatu samby na verzi  samba-*-3.0.25b-1.el5_1.2

S touto verzi ze zdrojaku jsem nemel problem. Sambu si drzim
ze zdrojaku, ne z RPM :o( (a koukam, ze se mi to jednou vyplatilo).

> se smb síť začala chovat divně - někteří se nepřihlásili do domény,
> někteří se dlouho nedostali k souborům (vypadalo to spíš na problém s
> resolvingem a wins než na problém se přenosem souborů). Bádal bych víc
> kde je problém, ale v logu se objevilo například:
>
> [2007/12/05 14:33:34, 0]
> lib/fault.c:dump_core(181)
> To se mi jeví jako zbytečné snažit se opravit něco takového - to asi
> nebude stačit něco změnit v nastavení. Po návratu k původní 3.0.23* je
> vše zase OK. Jsem jedinej kdo má problém, nebo je nás víc? Google zatím
> mlčí nebo jsem dal blbou část logu.

Co na to rika bug tracker RH ci CentOSu? Neni to lepsi dat tam, nez sem?
Ja vim, ze je to tu cesky, ale tam se to da vyresit ...
Ne ze bych vas chtel vyhazovat, spise jen pripravit na to, ze to tu
nemusite vyresit.

Obavam se, ze je to prilis specificke

Luf

P.S. mam pocit, ze jsem neco podobneho dnes nebo vcera videl v ml samby,
     ale ruku do ohne za to nedam.