Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Prosinec 5 23:06:52 CET 2007

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	A toto se obecně pro autoconf/automake provádí jak, smím-li se
> zeptat? Občas musím různé vygenerované skripty taktéž různě háčkovat,
> protože ty výsledky jsou takové všelijaké...

Obecne nevim, ja jsem se dostal zatim jenom na uroven spinavych hacku,
ktere maji jediny ucinek a to ten, ze to tam a tehdy fungovalo. Nebudu
predstirat stoprocentni uspechy, backport cehosi o dve major verze
distribuce nazpet uz taky skoncil spatne.

Nepronikl jsem tak hluboko, abych resil primo autoconf skript, zvladam
jakz-takz pouze jiz vygenerovany configure. Coz obvykle (a ani v pripade
tohoto PHP) nevadi, protoze ve zdrojich uz configure je. Je sice odporne
dlouhy, ale je to shellovy skript, takze najit misto, kde se ta detekce
kazi, neni tak strasne - konecne retezce jako "-lfbclient" se moc casto
nevyskytuji. Pak jenom clovek ztravi prijemnou hodinku (pripadne
nejednu) na zjistovani, co je spatne a uprave...

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě