Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Prosinec 6 12:09:11 CET 2007

Petr Klíma napsal(a):

> Je tu jedno, abych tak rekl, veprove reseni: Pokud VITE, ze mate vse
> potrebne,
nevim, ale zkusila bych to, zminene knihovny existuji
> muzete ten test v configure zmenit tak, aby vzdy skoncil
> uspechem. Typicky se jedna o nalezeni nejake if podminky, pripadne v
> nekterych pripadech se da parametrem vysvetlit configure, ze tu danou
> vec MATE, i kdyz si mysli, ze nemate...

Problem je, ze nerozumim, jak funguje rpmbuild -bb *.spec
Zdrojaky se mi rozbalily do SOURCES, je tam taky php-5.1.2.bz2,
rozbalila jsem, oeditovala configure, zabalila, nahradila, zkontrolovala.
Nepomohlo to, jako bych nic neudelala.
V BUILD jsem nasla adresar php-5.1.2, vevnitr configure, to nebylo
oeditovane, opravila jsem, rpmbuild zase jako bych nic
neudelala. A potom tohle configure bylo zase bez mych oprav, prepsane
zpatky.
Tak odkud se to bere, v SOURCES jsem nechala stare php-5.1.2.bz2.bak,
ale to prece nemuze mit zadny vliv?
Nebo nejaky patch muze udelat uplne nove configure, a zrusit moje
zaremovani?

Kolega uz mi rika, abych toho nechala, ze nam to firma nainstaluje na M$
win, s tim pry nejsou problemy :-(

--Katerina