Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Čtvrtek Prosinec 6 14:21:13 CET 2007

On Thu, 29 Nov 2007 14:02:57 +0100, Katerina Bubenickova scripst:
> flex-old is needed by php5-5.1.2-29.35.i586

Ocitla jste se v zajetí Provides: (balíček může prohlásit, že kromě sám
sebe ještě poskytuje něco dalšího). Takže je třeba hledat ne jenom podle
jmen balíčků, ale i podle Provides. Můj oblíbený rpm.pbone.net (který to
umí, zaškrtněte čudlíček Provides na dolním okraji hledacího formuláře)
mi ale u flex-old stejně nic nenašel. Takže nevím.

Matěj

--
The content of this message is licensed under a Creative Commons
Attribution 3.0 License, Some Rights Reserved.