Pomalé waitpid

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Prosinec 7 08:27:58 CET 2007

Jiri Kosina napsal(a):

> Jen tak cvicne, mate kernel s nohz? Pokud ano, zmeni se neco, kdyz nohz
> vypnete?
>
> Vzdycky je tu moznost zprofilovat, kde presne kernel na tech >200ms
> vytuhne (viz Documentation/basic_profiling.txt).

Děje se to na originálních jádrech v Debianech Sarge a Etch. Child
pracuje se zvukem, stává se to nezávisle na tom, zda používá OSS nebo
Alsu. Přesněji na Sarge se používá OSS emulace Alsy a na Etchi nativní
Alsa.
Teď mě napadá, jestli to nemůže být tím, že jsem zvukovku neuzavřel a
kernel při likvidaci procesu na ni musí čekat. Nemám teď program k
dispozici, ale vyzkouším to.
Láďa