Debian : zakazani aktualizace balicku

Petr Voralek nazir.cz na gmailSPAMTRAP.com
Pátek Prosinec 7 14:45:58 CET 2007

  On 12/07/2007 03:55 AM, *Lubomír Vogl* wrote, and I quote (in part):

> dist-upgrade" mi doslo ze dva baliky nemuzu aktualizovat (jsou
> upravene) a musi zustat v puvodni podobe. Zkousel jsem ruzne
> nastaveni ale nepovedlo se mi presvedcit apt aby nezahrnul baliky do
> dist-upgrade procesu. Znate nekdo fintu jak toto provest ?

  Prosté "připíchnutí" těch verzí balíků do /etc/apt/preferences
nepomáhá?  Já mám třeba takhle na dvou lenny strojích bloknutý upgrade
fglrx (antož ty novější verze stojí za excremento):

 -----(Cut)------------------------------------------------------------
Package:        fglrx-amdcccle
Pin:            version 8.40.4*
Pin-Priority:   1001

Package:        fglrx-control
Pin:            version 8.40.4*
Pin-Priority:   1001

Package:        fglrx-driver
Pin:            version 8.40.4*
Pin-Priority:   1001

Package:        fglrx-kernel-2.6.*
Pin:            version 8.40.4*
Pin-Priority:   1001

Package:        fglrx-kernel-src
Pin:            version 8.40.4*
Pin-Priority:   1001

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.cs.html

--
    Petr Voralek	(JabberID:nazir na jabber.cz)

... Make love, not war;  get married and do both!