webdav

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Prosinec 7 15:25:33 CET 2007

On Fri, Dec 07, 2007 at 11:13:26AM +0100, dejfson wrote:
> no prave, to me zarazi. kdyz v konqueroru napisu webdav://blabla, tak to
> funguje uzasne rychle. tedy rekneme listing tehoz adresare je tak do sekundy
> v pohode hotovy. pouzivam gentoo/kde, kernel modul coda + standardni davfs2
> co je v portage.
> mountim pomoci
> mount -t davfs https://blablabl /mnt/dfs

Tak to zrejme bude pomale.
Napr. webdav v gnome je priserne pomaly. Mam pocit, ze si na server saha
nekolikanasobne vickrat, nez je skutecne potreba.

Zkusil bych se jen tak podivat, kolik requestu vam generuje davfs
a pak treba bombardovat autora bugreportama...

P.T.

Jabber: butrus na jabbim.cz
SIP: butrus na ekiga.net