sprava pamate na linux-2.4

ivast ivast na mail.t-mobile.sk
Pondělí Prosinec 10 11:25:39 CET 2007

Trafil ste do cierneho na prvy krat:
- moj predpoklad o velkosti alokovanej pamate nebol spravny
- kernel zjavne ma nejake mne zatial nezname pravidla, ktore neumoznia
alokovat 2x po sebe 1Gb pamate jednemu procesu. Po zmenseni velkosti
toho stringu tak, aby realne zaberal o nieco menej ako 1GB a spusteni
viacerych instancii, zacalo vsetko fungovat podla ocakavania:
upratovanie v disk cache aj swapping.

diky
ivast