sprava pamate na linux-2.4

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Prosinec 10 11:50:51 CET 2007

Zdravim!

> Trafil ste do cierneho na prvy krat:
> - moj predpoklad o velkosti alokovanej pamate nebol spravny
> - kernel zjavne ma nejake mne zatial nezname pravidla, ktore neumoznia
> alokovat 2x po sebe 1Gb pamate jednemu procesu.

Kdepak neznama pravidla -- kdyz mate 4GB adresniho prostoru, 1GB si ukousne
kernel a ve zbylych 3GB se usadi binarka, jeji data a dynamicke knihovny,
tezko cekat, ze se najde vic souvislych volnych 1GB useku :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
And God said: E = 1/2mv^2 - Ze^2/r ...and there *WAS* light!