Ubuntu ve firemní síti.

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Prosinec 10 13:29:30 CET 2007

Zdravím

připadl na mne úkol integrovat 130 počítačů s Linuxem do firemní sítě.

prozatím máme jak distro vybrané Ubuntu 7.10 s tím, že až vyjde 8.04 LTS
tak na nej zupgradujeme a máme 3 roky pokoj ...)

Vzhledem k tomu, že jsem vyrostl na RH (žádné RH distro nám na desktop
nevyhovuje ....) tak budu v některých věcech trochu tápat.

Hledám zdroje (stránky, IRC, mailing listy) s popisem nasazení Linuxu do
firemní sítě:
    - omezení změn nastavení Thunderbirdu, Firefoxu a OpenOffice (už.
bude mít přednastavenou cfg.)
    - omezení změn nastavení Gnome desktopu (už. to nesmí zbořit ...)
    - vytvoření vlastního (instalačního) repository
    - PXE boot instalace (vyřešeno pro RH, asi nebude problem ...)
    - integrování do LDAP sítě ... (autho./authen. vyřešena, je vhodné
použít i na jiné použí i na jiné služby?)

Náměty a komentáře vítány ...

--

   Petr Klíma

   e-mail:  qaxi na seznam.cz