Kodovanie nazvov suborov

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Prosinec 10 17:06:28 CET 2007

Zdravim!

> Na riesenie som stale neprisiel, AddDefaultCharset len sposobi, ze
> apache nastavi hlavicke conent-type dane kodovanie. Neviem vobec co je
> #c3a1 za znak (zrejme cisto praca browsera), ale ak v prehliadaci zadam
> namiesto dlheho "a" znak %e1, tak mi to nacita korektne. Firefox toto
> defaultne prehodi, IE a Opera ale posielaju #c3a1, konqueror tiez
> funguje korektne. Riesenim by sice teoreticky mohlo byt mod_rewrite a
> znaky "opravovat", ale nieje to uplne ono.

V URL nemaji znaky s akcenty co delat, smi se tam vyskytovat pouze znaky
z ASCII. Pokud nekdo napise do prohlizece URL s non-ASCII znaky, pak
jejich interpretace a preklad na korektni URL je zalezitosti konkretniho
prohlizece a tezko cekat, ze to budou vsechny delat stejne. (Hint:
nedelaji :) )

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"In accord to UNIX philosophy, PERL gives you enough rope to hang yourself." -- Larry Wall