Mala krabicka jako vlastni router s linuxem

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 11 09:09:11 CET 2007

On Mon, Dec 10, 2007 at 06:24:06PM +0100, Maxim Cerny wrote:
> Dobry den,
>
> nevite nekdo, zda se nekde prodava pc poskladane do male krabicky
> velikosti nejakeho cinskeho routeru?
>
> Hledal jsem, ale nasel jsem jen Mikrotik, ktery ma moc nizke parametry.
> MiniPC by melo mit alespon CPU 400 Mhz, RAM alespon 128, misto pro 2,5''
> pevny disk a 2x LAN.
>
> Je toto mozne vubec nekde sehnat?

A co od te krabicky chcete - Gbit?, pocet portu, jen router nebo i
traffic shaping?, spotreba?, velikost?...

Nejaky mikrotik na 400MHz mam, je tam procesor ARM, bezi na tom
10Mbit a 14 klientu vcetne shapingu. Zatizeni 1%.

-- Dalibor Straka