Linux na PC s 88MB RAM

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Úterý Prosinec 11 15:45:56 CET 2007

Potreboval bych dostat Linux na PC s 88MB RAM. PC ma celkem 96 MB RAM, ale 8
MB je sdilena grafika.

Je to stary Celeron 333MHz. Nemel by slouzit jako samostatny PC, mel by
slouzit jen pro dalkovy pristup k X serveru.

Zkousel jsem Damn Small Linux ruznych verzi, naposled verzi 4.1. Kernel se
spusti (resp zrejme se spusti initrd, objevi se hlasky o nalezenych pevnych
discich atd. ale pak se vypis zasekne na hlasce:
RAMDISK: found compressed image at block 0

a dal se to nepohne.

Krome Damn Small Linux jsem pred pulrokem zkousel i Knoppix, taky to
nefungovalo.

Na tom PC je nainstalovan Windows 98. Zkousel jsem memtest86 1.7, bezel celou
noc, udelal 22 pruchodu, bez jedine chyby.

Kterou distro nebo jaky nastroj bych mel zkusit?

--
Milos Prudek