Linux na PC s 88MB RAM

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Úterý Prosinec 11 19:52:14 CET 2007

Milos Prudek napsal(a):
> Potreboval bych dostat Linux na PC s 88MB RAM. PC ma celkem 96 MB RAM, ale 8
> MB je sdilena grafika.
>
> Je to stary Celeron 333MHz. Nemel by slouzit jako samostatny PC, mel by
> slouzit jen pro dalkovy pristup k X serveru.
>
> Zkousel jsem Damn Small Linux ruznych verzi, naposled verzi 4.1. Kernel se
> spusti (resp zrejme se spusti initrd, objevi se hlasky o nalezenych pevnych
> discich atd. ale pak se vypis zasekne na hlasce:
> RAMDISK: found compressed image at block 0
>
> a dal se to nepohne.
>
> Krome Damn Small Linux jsem pred pulrokem zkousel i Knoppix, taky to
> [...]

zkousel jsem dsl na 32MB a docela to fungovalo. koukal jste do
googlu? je tam tenhle problém docela popsán. zkuste pri bootu
pridat parametr ramdisk_size=16000

ta hlaska by mela byt cela nejak takhle:
RAMDISK driver initialized: 16 RAM disks of 16000K size 1024
blocksize
RAMDISK: Compressed image found at block 0

pak tam pisou jeste neco o tom, ze jsou popletene bootovaci image
s situaci kdy tam je vice systemu a grub/lilo

--

Daniel Hrbac
talk na advokati.biz