Ubuntu ve firemnísíti.

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Úterý Prosinec 11 22:28:17 CET 2007

On 2007-12-11, 06:41 GMT, Petr "Qaxi" Klíma wrote:
> Sorry, ale RHEL 5.1 je jako vsechny RHEL distro na desktopu
> nepouzitelny FF 1.5, TB1.5, OO 2.0.4

Všechny tyto komponenty budou upgradovány do aktuálních
stabilních verzí v RHELu 5.2 (asi, nezaručeno, atp.). Co se týče
Novellího OOo, měl jsem o tom dlouhou rozmluvu s naším správcem
OOo a přísahal mi, že z něho utekl hlavně proto kvůli problémům
se stabilitou (RHEL tuším do 4 používal go-ooo.org zdrojáky nebo
alespoň patche, teď nevím přesně), a že si přechod na Suní OOo
nemůže vynachválit. (absolutně nechci vyvolávat flame war, jenom
jestli jste si skutečně dobře promysleli výběr distra).

Matěj