Linux na PC s 88MB RAM

Jiri Lisicky lisicky na opt.cd.cz
Středa Prosinec 12 08:21:08 CET 2007

Milos Prudek píše v Út 11. 12. 2007 v 17:35 +0100:

> Musel bych shanet boot PROM pro danou sitovou kartu, ne? To nechci...
Když jsem si s tím kdysi dávno hrál, vzal jsem eprom pamět ze staré
základní desky, nechal si od kamaráda napálit image, který jsem si
vygeneroval ze stránky http://www.rom-o-matic.net/, zastrčil do síťové
karty a měl jsem parádní bezdiskovou stanici.

Na testování se může ten image bootovat z diskety. Pokud by tam zůstal
harddisk, tak z něj. Nebo z CD či USB.

Pak ještě existuje PXE, což by měly umět základní desky. Ale s tímhle už
jsem si nehrál. K tomu by se vyjádřil někdo jiný.