64bit versus 32bit OS

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Prosinec 12 12:06:57 CET 2007

On Dec 12, 2007 10:34 AM, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek
<PaJaSoft na fonet.cz> wrote:

>         Že by velikost adresní sběrnice? Proto sice bylo I80386 DX i SX,
> přesto oba patřily mezi 32-bitové procesory, přestože SX byla "očesaná"
> varianta právě (mimo jiné) v datové sběrnici...

IMHO je nativni velikost takova velikost, pro kterou existuji instrukce.
Aneb x64 umi jednou instrukci scitat, odcitat, nasobit a delit jak
32bit tak i 64bit cisla takze mozne nativni velikosti jsou 32bit i 64bit
(a 16 a 8 :-))

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com