Linux na PC s 88MB RAM

Ludek Bartek bar na fi.muni.cz
Středa Prosinec 12 15:55:53 CET 2007

Kdyz nebudete spoustet nic, co nepotrebujete, pripadne si trosku
pohrajete s konfiguraci modulu, tak by to mohlo bezet. Jinak na slabsi
stroje byl vhodny Slackware. Samozrejme je nutne nahradit zrouty pameti,
jako je napr. KDE/GNOME necim trosku odlehcenejsim (twm,fvwm2,
enlightment, afterstep, ...). Stejne tak kdm/gdm nahradit za xdm.
Pripadne slackware se da nahradit debianem (tomu ma stacit 48 mega).

Ludek Bartek
P.S. Pokud netrvate na Linuxu, tak napr. FreeBSD by na tom mohlo byt
dost svizne.