cannot connect to X server

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Prosinec 13 23:14:42 CET 2007

Když použijete "ssh -X", tak se jednak na druhou stranu klíč doručí
automaticky, a ssh pak zajistí předávání portu a ten na straně klienta
předává pakety lokálně - tedy Xka mohou naslouchat na localhostu. Pokud má
být přístup na Xka možný vzdáleně, tak musíte jednak Xka nechat naslouchat i
na síťovém rozhraní a pak buď použít xhost +_server_ke_kterému_přistupujete_,
čímž ovšem umožníte používání vašeho Xserveru kýmkoliv z toho serveru, nebo
zajistíte přenos klíče na druhou stranu (například využitím ssh -X a xauth
extract, sed, xauth merge a po skončení xauth remove).

Slávek