Mala krabicka jako vlastni router s linuxem

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pátek Prosinec 14 10:49:13 CET 2007

Vladimir Smelhaus napsal(a):

> Vypadá úplně super. Ale dokázalo by to ushapovat síť na 6Mbps se 60
> uživateli, z nichž asi čtvrtina ráda používá p2p?

Mám tu starou ML350ku s procesorem Celeron 733 s 13ti ethernety.
3x 4-portovka a jedna on-board. Na osmi z nich jedu softwarový switch.
Zatím (uptime je 367 dní) žádná reklamace výkonu. Dokáže to
uswitchovat asi dva 100mbit toky. Shaping tam nemám, ale vzhldem k tomu,
že se jedná o několikanásobně menší provoz, si myslím, že to stihne.

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.