Transparentni ochrana

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pondělí Prosinec 17 07:06:33 CET 2007

K tomu také musím říct, že pokud stanice nepřeinstalujete na UNIX, pak
budete potřebovat ochranu minimálně:

1. Na FW
2. Na stanicích
3. Na mailovém serveru

Jinak máte smůlu, jak už o tom tady někdo psal. Stačí, když někdo donese
nakažené USB a zastrčí ho do díry... Donese svůj COMP a píchne ho do
sítě. P2P komunikace se také používá šifrovaně (teda apoň rozumní lidé),
takže to taky neodstíníte. Rozumní lidé používají také IMAPS a POP3S,
tam si taky neškrtnete.

Viděl bych ještě jednu možnost ochrany a to nedovolit spouštět na MS Win
žádné programy, používat to jako terminál, ale to nevím, zda by vyhovovalo.

Milan Berka