Certifikaty pro ruzne sluzby a vlastni CA

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Prosinec 23 15:31:54 CET 2007

Ahoj,

mam vanocni problemek: Na spouste serveru jedne firmy mam ruzne sluzby,
pro ktere jsme casem generoval certifikaty (ssl weby, smtps, openvpn
a dalsi). Kazdy s jinymi parametry. Premyslel jsem, ze sjednotim vsechny
certifikaty, vytvorim si vlastni CA a vytvorim nejaky skript nebo papir
pro generovani novych certifikatu. Jde to takhle jednoduse vse sjednotit
pod jednu strechu? Precetl jsem par howto, ktere se vzdy tykalo
konkretni sluzby. Nevite o nejakem obecnem povidani a hlavne prikladu
reseni modelove situace sjednocovani certifikatu?

Diky,
-- Dalibor Straka