Certifikaty pro ruzne sluzby a vlastni CA

Jan Houstek Jan na houstek.net
Pondělí Prosinec 24 13:10:35 CET 2007

On Sun, 23 Dec 2007, Dalibor Straka wrote:
> Ahoj,
>
> mam vanocni problemek: Na spouste serveru jedne firmy mam ruzne sluzby,
> pro ktere jsme casem generoval certifikaty (ssl weby, smtps, openvpn a
> dalsi). Kazdy s jinymi parametry. Premyslel jsem, ze sjednotim vsechny
> certifikaty, vytvorim si vlastni CA a vytvorim nejaky skript nebo papir
> pro generovani novych certifikatu.
[...]

A nebylo by vhodnejsi si ty certifikaty nechat vystavit u CAcert? Tedy ty,
kterymi se prezentuje server, na uzivatelske certifikaty pro openvpn bude
asi privatni CA lepsi.

http://www.cacert.org

-- HH