Prosba o spolupraci pri testu nolistingu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Prosinec 26 01:21:56 CET 2007

totojepast wrote:
> Testuji ted na jedne domene nolisting, coz je jedna z metod boje proti
> spamu pomoci kouzla s MX zaznamy v DNS (vice info na
> http://nolisting.org/, http://en.wikipedia.org/wiki/Nolisting,
> http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/nolisting-dalsi-technika-boje-proti-spamu)
>
> Potrebuji ale overit, zda nolisting neohrozuje dorucovani legitimnich
> zprav. Ruzne "divne" postovni servery (stare verze Novell GroupWise,
> exoticke webmaily apod.) mely problemy s greylistingem, chtel bych
> proto poprosit o nasledujici:
>
> Mohli byste poslat prazdnou testovai zpravu zaroven na tyto 2 adresy?
> [...]

Tak jsem si to cetl a nejak se mi ten system vubec nelibi. Pisou tam, ze pokud
prisel mail ze sekundarniho MX a pritom primarni je dostupny, tak ze to je
spam. Nejsem zadny guru, ale co jsem tak mluvil s lidmi okolo mail serveru,
tak pokud vypadne primarni MX, jeho praci prevezme sekundarni, ovsem ten
pracuje podle nejakeho RFC o hodne pomaleji. No a kdyz ten hlavni naskoci, tak
ten sekundarni porad jeste dorucuje zpravy co se mu mezi tim nashromazdily.
Tedy slysel jsem to, ze misto aby to poslal tomu primarnimu, tak to dorucuje
sam. Udajne to tak nekdo ma nastavene. No a hodne lidi nema sekundarni MX
vubec. Treba zrovna ja.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik