Montovani novellovskych disku

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Čtvrtek Únor 1 08:11:09 CET 2007

On Wed, 31 Jan 2007 17:37:37 +0100 (CET)
petr.kucera <petr.kucera na gyby.cz> wrote:

> Dobry den,
>
> 	potreboval bych namontovat HDD s novellovskou partisnou. Je to jiz
> mrtvy system (nebezi na zadnem pocitaci). Chtel bych z nej dostat jeste
> nejaka data. Kdyz jsem jej zkusil namontovat prikazem "mount -t ncpfs
> /dev/sdc2 /mnt/sdc/, hodil hlasku: "Prihlaseni na server jako DEV/SDC2" a
> chtel po me nejake heslo. Mohl by mi někdo poradit, co s tim?
>
> 	Dekuji
>
> 		Petr Kucera
den dobry i vam

 pres ncpfs to urcite nepujde .... to funguje na
 nw volume po siti pokud bezi netware ....

co to je za novell 2,3,4,5,6 ?
5 - 6, nativnii nebo nss svazky ...

... -) nejlepe to pujde precist opet
novelem ... i kdyz kdysi davno jsem
neco podobneho hledal .. a zcasti uspesne
ale jednalo se o Netware 3.cosi

pokud jsou to opravdu dulezita data, tak mozna za
mirnou uplatu ozkousime ... drzime si zoologickou -)))

s pozdravem Simon