Jak spravne odpojit USB mass storage?

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Únor 2 11:02:52 CET 2007

Dobry den,
chtel bych poprosit o radu, jak odpojit USB2 externi disk. Pripojim a namapuji ho v pohode, kdyz ho odmapuji, je to take v pohode, ale jakmile ho vypnu, dostanu spoustu hlasek typu:
kernel: I/O error: dev 08:00, sector 0...
kernel: Device 08:00 not ready.

Pred odmapovani, pripadne za nej jsem zkusil pridat "sync", to vubec nezabralo.

fstab:
/dev/sda1 /mnt/backup auto sync,noauto,user,exec 0 0

Jedine, co zabralo a mne se vubec nelibi je pred vypnutim disku shodit modul usb-storage, pak to po vypnuti pochopitelne chyby nehodi.
Muzete mi prosim poradit, jak se tehle chyby zbavit?
Dekuji a preji pekny den

MH