Jak spravne odpojit USB mass storage? - dodatek

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Únor 2 12:28:51 CET 2007

Ing. Martin Hankovec napsal(a):
> Jeste bych dodal: system CentOS 3, jadro 2.4.21-40, na USB disku je ext3.
>
> Dekuji
> MH

Nějak nechápu co je na tom složitého ?

Jednoduše umount /dev/zařízení_disku a po tom co se zobrazí znovu prompt
a přestane blikat kontrolka disku disk fyzicky vypojíme.

Více viz: man umount

Samozřejmě pokud nějakej SW ten disk používá tak ten SW ukončit.

PS. nechápu co jako má znamenat vaše slovo odmapování ?
Já jsem nikdy neodmapovával disky a ani nevím jak se to dělá a co to
znamená. :-(

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	"Hory vidím, mistře," přikývl Kafeš poslušně. Všude kolem
prakticky nic jiného než hory nebylo. Bylo tam tolik hor, že některé
z nich ani nebylo vidět, protože je zakrývaly ty hory, které byly blíž.
		-- T. Pratchett: Zloděj času