Jak spravne odpojit USB mass storage?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Únor 2 13:51:49 CET 2007

Zdravim!

> Pokud pracujete radeji v prikazove radce nebo na vas disk neblika, muzete dat po umountu
> jeste prikaz sync. (Na serveru to mozna nebudete chtit delat, ale citim v otazce prevazne
> desktopoveho uzivatele.) Mel jsem podobnou zkusenost jako vy,  ale sync to jisti o data jsem
> od te doby neprisel.

To mi prijde velice nepravdepodobne, umount by mel prislusny disk vzdy
syncnout (tedy pod Linuxem, stare Unixy to nedelaly, takze tuto radu
dodnes ve vselijakych priruckach najdete).

Spis bych cekal, ze tazateli ten disk i po umountu neco "osahava",
napriklad ze se nejaky hal snazi zjistit, jestli tam ten disk je nebo
neni :)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.