Re: Jak udělat PC s prohlížečem WWW

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pátek Únor 2 19:15:14 CET 2007

Díky za tip s tím kioskem. Kouknu se na to co to vlastně umí.
Teď mě ale trápí ty obdélníčky místo textu v prohlížeči. Poslal bych obrázek, ale nějak ho nemůžu do diskuze protlačit. Chová se to tak, že to co se překresluje tak zčerná nebo naopak zase přemění na text. Šacoval bych to na ovladač videokarty, ale nevím jak se vlastně do X-ek nutí jiné konkrétní ovladače. A ani vlastně nevím jaký ovladač je použit.

               Michal Ježek

http://www.icq.atlas.cz/