Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Únor 3 13:04:32 CET 2007

Ano, Windows mají omezení celkové délky cesty na 256 znaků. Do této délky
se započítává "úplně všechno" - v případě UNC cesty i jméno serveru a
jméno sdílení. V případě lokální cesty písmenko disku + dvojtečka +
úvodní lomítko.

Naštěstí je "fígl", kterým lze v cestě ušetřit. Připojíte-li složku ze
serveru "na písmenko", pak místo \\server\sdílení bude jen F:\. Ve
Windows 2000 a novějších dokonce můžete na písmenko připojit i
kteroukoliv podsložku z tohoto sdílení, a tak můžete
\\server\sdílení\projekty\2006\015 zkrátit na F:\!

Slávek