Samba Ubuntu->RedHat

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Sobota Únor 3 19:43:49 CET 2007

On Sat, Feb 03, 2007 at 06:31:34PM +0000, c0re  . wrote:
> Zdravim,
> potrebujem zdielat adresare v sieti. Stroje RH7, RH9, Ubuntu6.10, win2000 (ten teraz neriesim).
> Pouzil som Sambu. Medzi RedHatmi nemam s namountovanim a naslednou spravou suborov problem,
> ale z Ubuntu je to nejake divne:
> Adresar vidim, mozem don vkladat subory, mazat, ale nedaju sa editovat.
> Prava adresara su momentalne nastavene na 0777.
> Budem vdacny za nakopnutie spravnym smerom.
>
> Z Ubuntu na RH9
> root na yar:/# mount -t smbfs //storage/zaloha /mnt
> mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on //storage/zaloha,
> [...]

Trosku sa rozchadzate v tvrdeniach a dokazoch. Tvrdite, ze nemozete
editovat subor z Ubuntu na RH cez sambu, ale dokaz je o tom, ze sa vam
to ani nepodarilo pripojit.

Takze ohladom pripojenia. Mate v jadre zakompilovany, alebo aspon
vygenerovany modul a natiahnuty do jadra, 'smbfs'?

Nie je nahodou zdielanie medzi RH robene cez 'cifs'?

Viac vam napovie, ked sa pozriete do dmesg ako vam ta hlaska radi.
Pripadne sa pokuste vykonat spojenie pomocou klienta 'smbclient'.

--
Marian