Re: ***SPAM*** Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Pondělí Únor 5 09:12:30 CET 2007

> používal jsme kdysi ms soft robocopy, a ten měl "nekompatibilní"
> přepínač, povolit delší cestu. Možná by to bylo řešení.
>
> Ď th

Děkuji za nasměrování, ale není to ono. Potřebuji, aby vše zůstalo tak jak dřív,
tedy v nějkém tom cadu, ve které kreslí si našli potřebný výkres kdekoliv ve
stromový struktuře sdíleného disku přes sambu. Varaiantu krácení už jsme
vyloučili, protože jeden projekt se zkládá třeba z 30 soušástek, které jsou rozházeny
v různých adresářích a jakmile změníme jednu, tak to všude začne vyhazovat chyby.

Nechápu, že z win na win v pohodě a z win na lin jen 256znaků. Předpokládal jsem,
 že v dnešní době jsou tyto drobnosti vyřešené.

Taky se ke mě dostala rada, že problém s dlouhou cestou údajně není způsoben sambou,
ale fyzickou vrstvou síťovýho ovladače. a že prý pomůže, když se jak na
serveru tak na klientovi nastaví síťovky na 100MB Full Duplex, ale to se mě nezdá.

Zdeněk Havlát