Re: Jak udělat PC s prohlížečem WWW

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Únor 5 11:51:32 CET 2007

	Je to zajímavé, ale nějak to souvisí s jádrem nebo verzí X-org. Když totiž nabootuji slax 5.0.7, který je vytvořen z toho samého Slackware 10.2.0 akorát je tam jádro 2.6.15 a X-ka 6.9.0 a spustím ten samý Firefox, tak se zk... obdelníčky neobjeví. Tak teď nevím jak to vyzkoušet. Jednak nevím jestli lze použít binárky X-org 6.9.0 z Slacku 11.0 aniž bych si moc rozvrtal stávající systém a jestli lze do systému dodat jádro 2.6.13 a k němu i moduly aniž by to byl nenávratný krok.

                         Michal Ježek