PCMCIA 4G COMBI IPWireless T-MOBILE

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Únor 5 16:32:51 CET 2007

On Mon, 5 Feb 2007, aldrtik wrote:

> k jadru 2.6.18. (Etch) jsem pouzil ovladac (jikos):
> http://userweb.kernel.org/~jikos/ipwireless_cs/ipwireless_cs-2.6.19_2.6.18
> po zkompilovani a natazeni modulu se v /dev objevi patricna zarizeni
> ttyIPWp*. Pouzil jsem gnomeppp - vystup je nize. K pripojeni nedojde -
> IP adresy se neprideli - ppp nejspis nedobehne. Ifconfigem nezjistim
> zadne dalsi nahazujici se sitove zarizeni.
> Co jsem zpackal? (GPRS/EDGE pres kabel na N6230i mi chodi obstojne)

Zdravim,

ten driver ma zatim problemy s pripojovanim na GPRS/EDGE, na 4G chodi o
poznani lepe.

Po handshake pri pripojeni na GPRS/EDGE vylezou z te karty podivne
packety, ktere zmatou pppd, pri pripojeni pres 4G se to nestava. Pracuji
na odhaleni priciny.

Muzete prosim zkusit, v pripade ze se nachazite v miste kde je dostupny 4G
signal, zkusit karte natvrdo vnutit 4G pripojeni? (AT+CFUN=4,2).

Diky,

--
Jiri Kosina