Re: Samba a omezená délka zapisovaného souboru.

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Únor 6 16:36:36 CET 2007

> Nevim jestli to pomuze, ale zkousel jsem to co piset oproti samba i
> windows serveru
> Samba verze 2.2.12 - max delka je 259 znaků - pomoci pruzkumnika ve windech
> Windows2003 Server - max delka je 259 znaků
>
> Takže nepřibylo někde par znaku do cesty (nový adresář) od te doby co
> jse to převedli na sambu.

Tak  jsem zkusil kopirovat jen mezi win a opravdu to taky nepustilo, taže to naběhlo o těch pár znaků což byl delší název domény a možná i o popis serveru. Stydím se za to, že jsem si to neověřil.

Zdeněk Halvát.